Wnioski o dokonanie zmian
Wnioski o dokonanie zmian w planie zagospodarowania przestrzennego
Miejsce załatwienia sprawy :
Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie, Referat Mienia Komunalnego, Inwestycji i Remontów oraz Rolnictwa (II piętro pok. nr 24) tel.086 275-25-92 w.41 e-mail: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00-16:00, wtorek-piątek 7:30-15:30
Wymagane dokumenty :
1.) Wniosek do sporządzanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, składany w terminie określonym w opublikowanym komunikacie prasowym oraz w obwieszczeniu, powinien zawierać:
a) imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres,
b) przedmiot i zakres oczekiwanych rozwiązań i ustaleń planu,
c) określenie nieruchomości (lub opis terenów), których dotyczy wniosek,
d) kserokopię lub wyrys z aktualnej mapy ewidencyjnej lub zasadniczej w zakresie dotyczącym nieruchomości, której dotyczy wniosek,
e) wskazane jest określenie, czy wnioskodawca posiada tytuł prawny do terenu objętego wnioskiem.
Opłata skarbowa :
Termin załatwienia sprawy :
Załatwienie wniosku uzależnione jest od tego, czy na teren, na którym położona jest działka, została podjęta uchwała o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, oraz czy na opracowanie planu w budżecie zostały zarezerwowane odpowiednie środki.
Podstawa prawna :
Art. 11 pkt 1 i 11, art. 17 pkt 1 i 11, art. 27 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.)
Tryb odwoławczy :
Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławcze w Łomży w terminie 14 dni od daty jej doręczenia za pośrednictwem Burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie.
Metryka strony