Zaświadczenie o zgodności
z ustaleniami Planu Zagospodarowania Przestrzennego
Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie, Referat Mienia Komunalnego, Inwestycji i Remontów oraz Rolnictwa ul. Ludowa 15, II piętro, pokój nr 24, tel. (086) 275 25 92 w.41 e-mail: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00-16:00, wtorek-piątek 7:30-15:30
Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzenia inwestycyjnego z ustaleniami planu miejscowego:
a) imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres,
b) przedmiot i zakres zmian,
c) określenie nieruchomości, której dotyczy wniosek,
d) kserokopię lub wyrys z aktualnej mapy ewidencyjnej lub zasadniczej w zakresie dotyczącym nieruchomości, której dotyczy wniosek,
e) wskazane jest określenie, czy wnioskodawca posiada tytuł prawny do terenu objętego wnioskiem.
Za wyjątkiem zaświadczeń związanych z budownictwem mieszkaniowym, postępowanie podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł zgodnie z załącznikiem część II pkt 21 do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225 poz.1635 z późn. zm.)
PKO BP Wysokie Mazowieckie 27102013320000110200375535
Termin załatwienia sprawy:
art. 71 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami)
Tryb odwoławczy:
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży za pośrednictwem Burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Metryka strony