Skargi i wnioski
PRZYJMOWANIE I ROZPATRYWANIE SKARG, WNIOSKÓW
Burmistrz Miasta przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków
w każdą środę w godzinach 1530- 1600
Jeśli środa jest dniem wolnym od pracy, obywatele są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Skargi i wnioski z zakresu zadań Urzędu Miasta można również składać w sekretariacie pok. nr 19 w czasie pracy Urzędu Miasta bądź w biurze podawczym Urzędu.
Tryb składania skarg reguluje Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46) oraz ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. t.j. poz. 735 ze zm.).
Przewodniczący Rady Miasta przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków kierowanych do Rady
w każdy poniedziałek w godzinach 15.00- 16.30.
Jeśli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, obywatele są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Skargi i wnioski wpływające do organów samorządu są rejestrowane w sekretariacie Urzędu Miasta oraz w rejestrze skarg i wniosków.
Rozpatrywanie skarg na Burmistrza Miasta i kierowników jednostek organizacyjnych miasta w sprawach dotyczących zadań własnych miasta jest uregulowane w Statucie Miasta.
Rada Miasta obradując na sesjach rozstrzyga o sposobie załatwienia skarg w drodze uchwał.
Indywidualne sprawy obywateli załatwiane są przez merytoryczne Referaty Urzędu Miasta
w Wysokiem Mazowieckiem w godzinach pracy.
Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie
Wysokie Mazowieckie 18-200; ul. Ludowa 15, I piętro - (Sekretariat), pokój 19, tel.: (86) 275-25-92
Godziny pracy:
poniedziałek: 8.00 - 16.00
wtorek - piątek: 7.30 - 15.30
Metryka strony